حضور 23 رسته تخصصی در چهارمین رزمایش نزاجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حضور 23 رسته تخصصی نزاجا در چهارمین رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)

 
 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور 23 رسته تخصصی این نیرو در چهارمین رزمایش گسترده محمد رسول الله(ص) خبر داد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی رزمایش «محمد رسول الله(ص) 4»، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)-4 از فردا (یکشنبه) به مدت سه روز در منطقه عمومی جنوب شرق کشور در وسعت 200 هزار کیلومتر مربع آغاز می‌شود.
 
وی افزود: ارتقای تحرک و کارآمدی یگان‌ها و اندازه‌گیری و رکورد‌گیری تحرک و میزان کارآمدی نیروها را در دستور کار خواهیم داشت.
 
امیر حیدری با اشاره به حضور یگان‌های مختلف نیروی زمینی ارتش در این رزمایش عنوان کرد: نیروی زمینی دارای 23 رسته تخصصی است که تمامی این رسته‌ها در رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)-4 حضور دارند و کار خود را به طور سیستمی انجام می‌دهند.
 
فرمانده نزاجا با بیان اینکه یگان‌های زرهی، توپخانه، نیروهای ویژه و گردان‌های واکنش سریع در این رزمایش حضور دارند، خاطرنشان کرد: محور اصلی رزمایش بر عهده یگان‌های زرهی است.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا منطقه جنوب شرق کشور برای برگزاری رزمایش انتخاب شده است، تصریح کرد: نیروی زمینی باید قابلیت‌ اجرای ماموریت در تمامی نقاط جغرافیایی کشور داشته باشد و از این جهت بحث منطقه برای ما آنچنان اهمیتی ندارد. لذا در ماه آینده در مناطق غربی و جنوب‌غربی کشور نیز برنامه‌هایی را خواهیم داشت.
 
امیر حیدری بیان کرد: یکی دیگر از یگان‌های عملیاتی حاضر در رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)-4 یگان‌های ضد زره است که در این رسته سعی شده تا از موشک‌های ساخته شده توسط متخصصان نزاجا و وزارت دفاع استفاده شود و قابلیت آن‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا